Poznaj nas

Dostarczamy naszym klientom wymierne rezultaty.

Dla Twojej firmy internet z każdym dniem staje się coraz ważniejszym kanałem komunikacji. Skala działalności pozwala Ci już na znaczące inwestycje w promocję online. Chcesz się dalej rozwijać. Tylko że budżety marketingowe nie mogą rosnąć w nieskończoność. Na szczęście nie muszą.


Gwarancja stałej poprawy wyników

Nie zawsze trzeba wydawać więcej, żeby wyprzedzić konkurencję. Często wystarczy robić to mądrzej. Wypracowaliśmy skuteczną metodę działania, która zapewnia naszym Klientom stałą poprawę wyników w czasie, bez wzrostu nakładów na promocję. Zwiększenie ruchu na stronie, poprawa wskaźników konwersji, optymalizacja kosztów pozyskania nowych użytkowników serwisu. Osiągamy to wykorzystując w nowatorski sposób szeroki zestaw narzędzi promocji online. Stale optymalizujemy nasze działania. Dla Ciebie to oznacza, że z każdym miesiącem zyskujesz więcej.


Jak to osiągnąć?

Przeanalizujemy Twoje dotychczasowe działania promocyjne i ich efekty. Zrozumiemy Twoich Klientów i konkurencję. Zidentyfikujemy przewagi Twojej oferty. Poznamy asortyment. Dowiemy się, co chcesz osiągnąć dzięki promocji w Internecie dla swojego biznesu. Wspólnie określimy mierzalne cele dla promocji online. Dopiero wtedy przedstawimy kompletną strategię, która pozwoli Ci uzyskać najlepszy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Nie ma jednego rozwiązania, które sprawdzi się dla każdej firmy.

Zaufali nam:

Twój sukces w dobrych rękach

Anna Adamczyk

Dyrektor sprzedaży

Dba o doskonałe relacje z kluczowymi Klientami SEMagencji i zarządza kilkuosobowym Działem Obsługi Klienta. To od niej zależy, jak sprawnie nasz zespół zidentyfikuje potrzeby Twojej firmy, przedstawi optymalną ofertę i zastosuje właściwe rozwiązania. Do Twojej dyspozycji jest ponad 10 lat doświadczenia w różnych obszarach marketingu we współpracy z takimi Klientami jak: Man Track & Bus Polska, Michelin Polska, Imperial Tabacco Polska S.A. InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group, Travel Shops i wiele innych.

Karol Busłowski

Dyrektor SEM

Odpowiada za wybitne efekty działań wykorzystujących kompleksowe pozycjonowanie i nadzoruje Dział SEM. Od niego zależy optymalna alokacja budżetów reklamowych Klientów SEMagencji oraz stała poprawa wyników, które uzyskujemy dzięki odpowiednim narzędziom promocji online. Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics. Był angażowany jako konsultant dla Działów Marketingu i nadzorował kampanie dla takich firm jak: Velux, Bondulle, Link4, Bank Millenium, GlaxoSmithKline, Baxter, Synexus, Fly.pl, Wsip.pl czy 5asec.