YouTube

Powrót do: Jak osiągamy efekty

To nie prawda, że reklama w TV jest tylko dla największych firm. Nawet z ograniczonym budżetem stać Cię na kampanię w czwartej pod względem oglądalności telewizji w Polsce.

YouTube to największy serwis z treściami video. Umożliwia emisję reklam z wykorzystaniem różnorodnych sposobów precyzyjnego określenia grup odbiorców: słowa kluczowe, tematyka filmów, profil demograficzny widzów, a nawet ich zainteresowania (np. rozrywka, biznes, sport, uroda, zdrowie). Dla działań lokalnych można ograniczyć zasięg kampanii także geograficznie. I wcale nie potrzebujesz własnego filmu reklamowego, żeby skorzystać z tych wszystkich możliwości.

Co zyskujesz

  • Potencjalni odbiorcy to ponad 16 milionów Polaków, którzy oglądają video w Sieci
  • Niewielkim nakładem możesz przygotować do emisji własne treści video i promować je na równych zasadach, co najwięksi gracze
  • Płacisz jedynie za wyniki - kliknięcie w reklamę (linki, bannery) lub skuteczne przekazanie jej treści (reklamy video)

Jak to działa

Twoja oferta może być skutecznie promowana w YouTube dzięki czterem rodzajom reklam:

  • Promowanie filmu video
  • Reklamy video typu In-Stream
  • Reklama graficzna (banery)
  • Reklamy tekstowe w serwisie YouTube

Poznaj 13 skutecznych narzędzi, dzięki którym możesz osiągać więcej: