Pozycjonowanie

Powrót do: Jak osiągamy efekty

Twoje wydatki na pozycjonowanie nie przynoszą wymiernych efektów? Osiągasz wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, tylko że serwis nadal nie zarabia? Wiemy dlaczego.

Wpisz swoje dane:
Treść zapytania:

Pozycjonowanie może być ekstremalnie skuteczne. Pod warunkiem że zapomnisz o tradycyjnym podejściu, które zakłada, że do uzyskania dobrych wyników wystarczą generyczne, główne słowa kluczowe i dobra pozycja dla kilku fraz. SEMagencja stosuje model pozycjonowania long tail. Zamiast czekać miesiącami na pojawienie się w wynikach wyszukiwania pod kilkoma hasłami, gdzie konkurencja jest olbrzymia, wykorzystaj potencjał i zacznij wyświetlać się na tysiące fraz już dzisiaj.

Co zyskujesz

  • Szybko pozyskasz olbrzymi ruch na stronie z naturalnych wyników wyszukiwania fraz szczegółowych i niszowych, a liczba Klientów będzie rosnąć z miesiąca na miesiąc
  • Dotrzesz do klientów szukających konkretnego produktu, więc nie musisz walczyć ceną
  • Masz pewność, że kolejne zmiany w algorytmach Google nie wpłyną negatywnie na wyniki, bo zależą one nie od kilku, a od setek, a z czasem nawet tysięcy słów i fraz

Jak to działa

Model pozycjonowania long tail to działania, dzięki którym docierasz do użytkowników, którzy wiedzą czego szukają w wyszukiwarce. Klient zadający konkretne pytanie wie czego chce i to właśnie przede wszystkim o niego warto powalczyć. Dlaczego to jest aż tak skuteczne?

Wyobraź sobie kierowcę szukającego bagażnika dachowego do swojego auta. Czy wpisuje w wyszukiwarkę podstawową frazę „bagażnik samochodowy”? Nie, bo nikt nie ma czasu na odwiedzanie kilkudziesięciu przypadkowych serwisów, które nie mają w ofercie odpowiedniego modelu. To dlatego główne słowa kluczowe mają tak wiele ograniczeń:

  • Powodują bardzo mały ruch i niskie konwersje
  • Miejsc w wyszukiwarce jest tylko 10, a firm walczących o nie - tysiące
  • Okres oczekiwania na pojawienie się na pierwszej stronie to nawet kilka miesięcy

Następnym razem ten sam kierowca wpisze w wyszukiwarkę frazę „bagażnik samochodowy Audi A4 ” i natychmiast znajdzie ofertę, której szuka. Jedno kliknięcie dalej i jest już w Twoim sklepie. Tak działa pozycjonowanie long tail w oparciu o szczegółowe, niszowe frazy.

A teraz wyobraź sobie, że w ten sposób możesz promować swój serwis równocześnie na kilkadziesiąt, kilkaset lub kilka tysięcy fraz. Widzisz już różnicę?

Poznaj 13 skutecznych narzędzi, dzięki którym możesz osiągać więcej: