AdWords

Powrót do: Jak osiągamy efekty

90% użytkowników internetu ciągle szuka informacji, produktów i usług w Google. Chcesz tam być ze swoją ofertą i potrzebujesz szybkich efektów?

Link sponsorowany pozwala aktywnie pozyskiwać Klientów korzystających z wyszukiwarki Google. Reklama w formie linków sponsorowanych wyświetla się przed wszystkimi innymi wynikami wyszukiwania, dzięki czemu zauważa ją 9 na 10 użytkowników i to na niej zatrzymuje się aż ponad 1/3 ruchu. Szerokie możliwości tej formy reklamy oraz precyzyjne metody selekcjonowania ruchu pozwolą w pełni zaprezentować ofertę i dotrzeć z nią do potencjalnych Klientów. Zawsze z pełną kontrolą nad efektywnością wydatków i budżetem.

Co zyskujesz

  • Reklama wyświetla się zawsze na oczekiwanej pozycji w wynikach Google
  • Możesz działać bardzo szeroko i jednocześnie bardzo precyzyjnie, bo nie ma ograniczeń ilości słów kluczowych powodujących wyświetlenie reklamy
  • Jeśli działasz lokalnie, Twoje reklamy zostaną skierowane tylko na wybrane rejony geograficzne (np. miasto lub województwo)
  • Stale analizujemy, jakie rezultaty w Twoim serwisie przynoszą różne słowa kluczowe i udoskonalamy ich listę, żeby Twój budżet pracował bardziej efektywnie
  • Samo wyświetlenie reklamy nic nie kosztuje, liczy się tylko kliknięcie w link

Jak to działa

Na początek staramy się jak najlepiej zrozumieć, w jaki sposób efektywnie osiągnąć cele, które chcesz zrealizować. Analizujemy Twoją ofertę oraz działania reklamowe konkurencji, z którą codziennie walczysz o udział w portfelach swoich Klientów.

Dopiero wtedy powstanie optymalna lista słów kluczowych, dla których będzie wyświetlać się Twoja reklama oraz odpowiednio zredagowana treść, która skutecznie przyciągnie uwagę tych Klientów, na których najbardziej Ci zależy.

Zanim uruchomimy kampanię, upewniamy się, że będzie można precyzyjnie ocenić jej wyniki. W tym celu wykorzystujemy Google Analytics. Zdefiniujemy odpowiednie cele konwersji dla Twojego serwisu i będziemy na bieżąco śledzić efektywność poszczególnych słów kluczowych, aby wprowadzać korekty do dalszych działań.

W każdym momencie kampanii reklamowej można zmienić wszelkie parametry jej działania: słowa kluczowe, treści reklamowe, terytorium wyświetlania, pozycje wyświetlania reklamy. Poprzez szereg ustawień kampanii, reklamę zawsze można dopasować aktualnych celów, potrzeb i budżetu.

Poznaj 13 skutecznych narzędzi, dzięki którym możesz osiągać więcej: